2015.09.16 21:03 / news / czytano 3013 / opinie 0
Profil Zaufany jest to bezpłatne narzędzie służące do podpisywania elektronicznych dokumentów – umożliwia mieszkańcom załatwianie spraw z administracją publiczną bez wychodzenia z domu i jest dostępny dla wszystkich obywateli.
To nowoczesne rozwiązanie dostępne jest już w Urzędach w Szczawnicy i Ochotnicy Dolnej. Dzięki niemu będziesz mógł załatwiać sprawy bez wychodzenia z domu.
Jak korzystać z e-usług?
Krok 1
Załóż konto na ePUAP – na stronie http://epuap.gov.pl naciśnij link Zarejestruj się po czym wyświetli się strona z formularzem do wprowadzania danych – wprowadź je poprawnie wraz z adresem email, na który zostanie wysłany kod – niezbędny do zakończenia rejestracji.
Kliknij Zarejestruj się – wniosek o potwierdzenie profilu zaufanego został automatycznie wygenerowany.
Krok 2
Następnie udaj się z dokumentem tożsamości do Punkt Potwierdzania Profilu Zaufanego – w Urzędzie Gminy Ochotnica Dolna pokój nr 24, gdzie po podaniu swojego identyfikatora lub nazwiska Twój Profil zaufany zostanie potwierdzony.
Od tej pory każdy użytkownik posiada możliwość załatwiania spraw z administracją publiczną drogą elektroniczną. Zachęcamy wszystkich mieszkańców do korzystania z nowoczesnych rozwiązań.
Więcej informacji TUTAJ
Autor: Oprac. red.
Źródło: UMiG Szczawnica, UG Ochotnica Dolna